Alla inlägg den 21 november 2013

Av Annika Gelin - 21 november 2013 15:05

Det pågår ett väldskrig i mina celler. Den största sorgen och den starka livsviljan kämpar. Jag avskyr mitt tillstånd, min matta och kraftlösa kropp. Vill inte vakna varje dag insvept i grått och svart, vart tog alla färger vägen? Men jag vet att den enda vägen är igenom gråt och fysisk smärta. Kanske måste jag nå botten för att stiga uppåt och då har jag snuddat där nu. Låt mig få kraft att klättra uppåt, låt mig få ana ljuset däruppe.

Av Annika Gelin - 21 november 2013 14:57

Skulle klippa mig idag. Såg fram emot en skön stund med en kopp kaffe och lite tidningar med lättsamt innehåll. Det blev avkopplande och tidningarna var verkligen en kontrast kan jag säga. Man baxnar över hur olika perspektiv vi har i tillvaron. Värt att dra på munnen!

Av Annika Gelin - 21 november 2013 14:01

Han har varit en av mina favoriter i alla tider. Hans låtar går rätt in i mitt hjärta. Vemodet, romantiken, lust och längtan. I söndags satt jag mitt framför honom och lät tonerna skölja över mig. Det var som en skön inre dusch för min sorgsna själ. Jag njöt. Tack för musiken, Niklas Strömstedt!

Presentation


Annikas brygga - en skön plats i tillvaron. Där jag lutar mig tillbaka med utsikt över livet och funderar. Över stort och smått som händer. Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards