Alla inlägg den 15 november 2013

Av Annika Gelin - 15 november 2013 17:27

Varje människa är förbluffande unik. Varje man och kvinna har sin egen historia värd att summera, att skildra. Om pappas plötsliga död kan lära mig nåt är det i såfall att se människorna omkring mig med än större ödmjukhet. Än större respekt. Jag sitter och bläddrar i min pappas liv. Ser foton från tidiga ungdomsår, från första tiden med sin stora kärlek och min mamma. Ser mig själv på ängen tulta omkring. Småbarnsåren. Min egen tidiga barndom, åren som lade grunden till den jag är. Tidens gång slår mig i skallen. Klockan som tickar och samtidigt- det förunderliga livet vi lever tillsammans. Alla människor jag har runtomkring som jag älskar och som älskar mig. Det är stort. Kärleken mellan människor är meningen med detta livet.

Presentation


Annikas brygga - en skön plats i tillvaron. Där jag lutar mig tillbaka med utsikt över livet och funderar. Över stort och smått som händer. Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards