Alla inlägg den 4 november 2013

Av Annika Gelin - 4 november 2013 22:38

Det var så väldigt skönt att träffa Glödtjejerna ikväll. Få prata och dela allt det svåra vi tvingas gå igenom.
Också mycket skönt att vara med mamma idag. Hjälpas åt att ta oss framåt under dagen. Hantera det praktiska. Leta gravplats, bara en sån sak. Hur klarar man sånt här? Jag vet inte, man bara gör. Drack en tröstande kopp kaffe efteråt hos faster, det var också en skön stund. Jag samlar på alla sådana ljuspunkter nu, det är en fråga om mental överlevnad. Ljuset i mörkret.

Av Annika Gelin - 4 november 2013 08:14


 

Varje bad med dig var sommarens bästa

Vi passade på så länge luften och vattnet värmde

och ibland till och med när hösten smugit sig på

Den sista gången vi badade var i september

Björken hade gulnat men himlen lyste blå

och du skrattade åt att vi nästan slog rekordet från i fjol

Vi njöt, vi doppade huvudet för annars var det inget bad

Sen drack vi kaffe och åt en bulle



Presentation


Annikas brygga - en skön plats i tillvaron. Där jag lutar mig tillbaka med utsikt över livet och funderar. Över stort och smått som händer. Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards