Alla inlägg den 30 oktober 2012

Av Annika Gelin - 30 oktober 2012 19:11

Att sitta ned och prata utan att titta på klockan. Att ta en paus med en kopp rykande hett kaffe och en pepparkaka.
Att följa den årstid som är, fångas och förundras över naturens växlingar. Att ligga under ett varmt täcke och läsa en spännande bok. Att sätta på favolåten på hög volym i bilen och bara sjunka in i musikens helande kraft. Att få ett sms eller ett telefonsamtal från någon som bryr sig. Att jaga ett skrattande barn i en lekpark. Det är sånt som får hjärtat att spricka ut i ett leende.

Av Annika Gelin - 30 oktober 2012 08:02

Jag tror att jag är ganska bra på att lyssna på andra. Finnas till om mina vänner och min familj behöver stöd. Jag är sämre på att lyssna på mig själv. Eller rättare sagt så överskattar jag nog min ork och försöker pussla. Kanske trolla lite. Vad som helst. Men plötsligt en dag så går det inte att tänja mer. Då är det dags att stanna upp, dra i bromsen. Värdera sig själv utan att prestera. Vem är jag då?

Presentation


Annikas brygga - en skön plats i tillvaron. Där jag lutar mig tillbaka med utsikt över livet och funderar. Över stort och smått som händer. Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards