Alla inlägg den 26 oktober 2012

Av Annika Gelin - 26 oktober 2012 10:50

Jag har tagit paus idag. Vilar kroppen och själen som tagit lite stryk på sistone. Efter min morgonjogging landade jag hos Peggen. Han heter Jonas men alla säger Peggen. Han är naturterapeut och massör. Lossar på spända nerver och knådar bort det som gör ont. Idag hade han lite att ta i. Ett hästjobb, det satt mycket i denna kropp. Men så underbart skönt det känns efteråt. Förlösande gott, mjukt. En kopp rykande hett kaffe blev pricjen över iet. Fika ute i oktober. Skönt! Avkopplande!

Av Annika Gelin - 26 oktober 2012 10:43

Tänk att få vakna tidigt en morgon. Fira en förväntansfull 14-åring och busa lite en stund med en glad 9-åring som älskar fredagar. Äta en tallrik havregrynsgröt och sen när lugnet lagt sig, knyta på sig löparskorna. En lugn joggingrunda, med ansiktet mot solen. Foten gör ont, men det skiter jag i! Kan en dag börja bättre?!

Av Annika Gelin - 26 oktober 2012 10:34

För fjorton år sen kom han, 21.21, lagom till sportspegeln. Världens finaste kille, våran Jesper! Han älskar fotboll, han är född med en under foten, så ikväll ska vi uppfylla hans önskan och gå till O Learys. Jeppe, hoppas att du alltid lyssnar på magkänslan i livet och vågar vara dig själv i alla lägen. Vi älskar dig!

Presentation


Annikas brygga - en skön plats i tillvaron. Där jag lutar mig tillbaka med utsikt över livet och funderar. Över stort och smått som händer. Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards