Alla inlägg den 20 november 2010

Av Annika Gelin - 20 november 2010 22:22

 

Idag har det varit en sån där myslördag. När jag tittade ut i morse snöade det - och jag älskar att vakna till flingor som faller. Grötfrukost med ägg är inte fy skam! Sen mös jag med sonen i puffen ett tag, tittade i tidningen och kollade in hans nya spel. Lite smörgåstårta till lunch, det fick bli så eftersom vi hade över från gårdagens kalas. Sen tog mannen och jag en promenad. Blev trött sen, fick vila en stund. När familjen lämnat huset och lugnet lade sig satte jag på julskivan och bakade saffransmuffins. Övade på jullåtar och lyssnade till mina egna tankar. Kvällen har vi tillbringat i idrottshallen med att heja fram MIK:s grymma p98 i innebandy. Vilket spel! Vilka killar! Vilken skön lördag! Nu är jag trött och vill sova. Gonatt! 

Presentation


Annikas brygga - en skön plats i tillvaron. Där jag lutar mig tillbaka med utsikt över livet och funderar. Över stort och smått som händer. Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards