Alla inlägg den 18 november 2010

Av Annika Gelin - 18 november 2010 19:07

 
Fick mig till livs en riktig godbit idag. Ja, i form av en föreläsning. Det var en fd kollega som föreläste om tankens kraft. Vi gjorde övningar. När vi blundade och uppmanades att besöka vårt eget kök och känna och dofta på en citron hände nåt otroligt. Saliven rann till, jag kände doften och det drog i ansiktet precis som om jag smakat den. Men - det fanns ju ingen citron där. Kroppen reagerade direkt på tanken. Exemplet var så illustrativt! Vilken power det finns i tanken! Vilka energibärare positiva tankar är! Karin som föreläsaren heter uttryckte det som att vi kan sätta stängsel för oss själva med våra tankar - eller öppna upp livets möjligheter. Svindlande tanke att smaka på: Allt du vill är möjligt!

Presentation


Annikas brygga - en skön plats i tillvaron. Där jag lutar mig tillbaka med utsikt över livet och funderar. Över stort och smått som händer. Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards