Alla inlägg den 3 mars 2012

Av Annika Gelin - 3 mars 2012 08:15

 

Åh, vilken krispig lördagsmorgon! Halva huset sover, halva huset är pigga och vakna. Jag sitter och lyssnar på en vårfågel som sjunger så glatt utanför fönstret. Dricker lite te ur den röda Annikamuggen som sonen letade på i julklapp. Ser på himlens ljusblå färg att det kommer att bli en vacker vårdag! Ser fram emot Glöds årsmöte i eftermiddag hos den alltid lika sprudlande Anna-Malin alias Tina. Ska bli så spännande att se vad vi bestämmer kring Glödåret 2012. Vi har några särskilda förfrågningar att ta ställning till  - och det känns hur bra som helst!

När mötet är klart blir det ombyte och Glödgala. Vi tänkte fira att vi gått iland med vår största satsning någonsin - Glödhett, tidernas sångerskor. Glitter och glamour och lite bubbel får det bli - och kanske att vi slår på TV:n i bakgrunden för att se hur resultatet i Andra Chansen blev. Men känner jag oss rätt så har vi inga problem med att fördriva kvällen. Ska nog ladda med en jogging, det var flera veckor sedan sist. Och jag vet att kvällen blir kaloritung! Ha en skön lördag alla vårfirare, önskar Annika

Presentation


Annikas brygga - en skön plats i tillvaron. Där jag lutar mig tillbaka med utsikt över livet och funderar. Över stort och smått som händer. Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards