Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Annika Gelin - 21 februari 2011 15:28

  

Tycker om att åka tåg. Det är ett vilsamt sätt att vara i rörelse. Man kan läsa, man kan skriva och man kan tänka en och annan djupare tanke.

Brukar ha med mig en av mina tankeböcker när jag åker tåg. Då och där brukar jag göra avstämning med mig själv, hur jag har det på mina olika områden i livet. Det funkar bra för mig - då vet jag vart jag är på väg nånstans - och kan luta mig tillbaka en stund och fundera på livets stora och små frågor.

Idag sitter jag inte på tåget, idag har jag suttit i bilen efter en fotbollscup.

Hade stora förväntningar, det brukar vara så trevligt. Men det var lite för trångt, lite för kallt och lite för trist för att kunna jubla. Kraften gick faktiskt ur mig.

Nu ska jag försöka höja energin med ett muffinsbak.  

Presentation


Annikas brygga - en skön plats i tillvaron. Där jag lutar mig tillbaka med utsikt över livet och funderar. Över stort och smått som händer. Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards