Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Annika Gelin - 15 oktober 2010 21:54

 

Något så mysigt som att sitta till bords och kura skymning i oktober går inte att beskriva, det måste upplevas.

Arbetskamraterna skulle på after work idag, hoppas de hade en mysig stund.

De läsare som inte tyckte att kopplingen mellan AIK-tårtanoch flyttkalaset i förra inlägget matchade hade helt rätt. Men AIK-tårtan är ändå ett exempel på initiativ som mina roliga arbetskamrater har för sig. Två fredagar på raken i fjol fick vi AIK-tårta för att fira deras framgångar i tabellen. DEt är annat denna säsong, vi ser ett AIK som kämpar för att överhuvudtaget bli kvar i allsvenskan.

Nej, nu ska jag sätta mig. Inte till bords men i soffan för att se min favorit i pratshowbranschen. Skavlan, vilken kung! 

Av Annika Gelin - 15 oktober 2010 21:47

Vi hade tårta på jobbet idag. Det var kick-off för att fira att flytten är gjord - och för att uppmärksamma de professionella hantverkarna. Jag hade skrivit om "flottarkärlek" till "flyttarkärlek" som allsång. Sen sjöng jag "Höstvisa".

Det var verkligen roligt! Alltid kul att göra lite extra. Människor behöver det.

Nu kan jag se tillbaka på ännu en dag med arbetsglädje. Jag är priviligerad som får ha ett så roligt jobb - men framförallt att det är befolkat av så härliga människor. Alla olika men unika. Jag gillar var och en! LÅter som en klyscha men det är sant! 

Presentation


Annikas brygga - en skön plats i tillvaron. Där jag lutar mig tillbaka med utsikt över livet och funderar. Över stort och smått som händer. Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards