Alla inlägg den 27 januari 2016

Av Annika Gelin - 27 januari 2016 22:06

Att gå i mål efter en lång tids arbete. Strävan mot något, och sedan nå fram, det är en skön känsla!
Två sådana processer nådde sitt slut denna vecka. Föreläsningen med Paulina, min ambassadörsvän från Linköping och Örebrolåten. Paulina träffade jag i maj i Sigtuna. Vi blev polare och jag bestämde mig direkt för att se till att ta hit denna starka och modiga kvinna till min stad.
Örebrolåten skrev jag texten till förra våren och när den inte gick vidare i Soundtrack Örebrotävlingen bestämde jag mig för att använda den på annat sätt. Nu ligger den inspelad och klar på youtube. Och Paulina drog fullt hus i tisdags på Kulturhuset efter en sväng till lokalradion.
Jag är jätteglad! Så roligt att nå de mål jag kämpat mot!

Presentation


Annikas brygga - en skön plats i tillvaron. Där jag lutar mig tillbaka med utsikt över livet och funderar. Över stort och smått som händer. Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards