Alla inlägg den 21 oktober 2013

Av Annika Gelin - 21 oktober 2013 22:42

Laddade med morgonjogging idag. Ett viktigt möte väntade. Att jogga är ett långsamt arbete mot något bättre. Ett nötande för framtiden. Vet inte hur den ska se ut riktigt men jag sätter ena foten framför den andra och tar mig framåt. Ett steg till så får vi se. Lyssna på kroppen. Den vet.

Av Annika Gelin - 21 oktober 2013 16:08

Oktober är här! Då fyller halva släkten och vi träffas och firar någon nästan varje helg. I fredags fyllde svärmor. Det blev en trevlig och sen kväll med kantarellsås i centrum. Vet inte hur mycket sås som skulle behövas för att alla skulle ta om ett par tre gånger. Det blir aldrig över, ett mycket gott betyg! I lördags var det barnens kusins tur. Festgratäng och dajmtårta, vi behövde inte svälta där heller. Emellan festligheterna städade vi ur klädgarderoben som länge varit en flaskhals där ingen ordning finns. Superskönt att få rensa ut, nu luktar det såpa där!

Presentation


Annikas brygga - en skön plats i tillvaron. Där jag lutar mig tillbaka med utsikt över livet och funderar. Över stort och smått som händer. Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards