Alla inlägg den 19 september 2012

Av Annika Gelin - 19 september 2012 19:28

Känner du dig ofta som om livet rusar på och du baxnar av otillräcklighetens tyngd? Så känner jag i perioder som denna när dagar och kvällar är uppbokade och inbokade. Hjärnan kokar och kroppen stänger av för att orka hantera alla intryck. Gillar inte det sättet att leva, avskyr när den intensiva perioden blir för lång. När jag upplever dagarna uppstyckade som tårtbitar där det inte finns pauser. Jag vill leva mitt liv, inte överleva ett ekorrhjul. Jag vill umgås med min familj och mina vänner, inte boka in dem. Jag vill ha makt över min tid, vägrar låta den styra mig!

Av Annika Gelin - 19 september 2012 18:31

Vilken matnyttig workshop om sociala medier för oss som arbetar i offentlig sektor! Om hur vi integrerar kanalerna i en plattform, om eftertanke innan en satsning och planering kring resurser. Om möjligheten att lyfta verksamheten genom kreativ kommunikation, om smart strategi och om mod. Det krävs mod att våga tänka nytt, och det krävs av oss, sociala medier är här för att stanna. Så låt oss formera oss, vi som brinner och formulera vår specifika kommunikationsplan. Spännande utveckling!

Av Annika Gelin - 19 september 2012 07:07

Är på tåget på väg till huvudstaden. Carin och jag ska på utbildning I sociala medier. Vi sitter och förkovrar oss i våra telefoner. Utanför fönstret rinner landskapet förbi i höstens nyanser. På sätet framför mig möter jag Skavlans busiga blick. Den populäre och proffsige programledaren i fredagarnas talkshow. Han ser ut som en riktig buspojke, men jösses sicket proffs han är. Snart är det fredag, tänker jag och blundar. Samlar mig för alla nya intryck jag ska få under dagen.

Presentation


Annikas brygga - en skön plats i tillvaron. Där jag lutar mig tillbaka med utsikt över livet och funderar. Över stort och smått som händer. Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards