Alla inlägg den 14 augusti 2015

Av Annika Gelin - 14 augusti 2015 16:04

Fredag idag. Vilodag blev det. Virus Lindberg anföll. Darlingen och jag hade tänkt få en dag bara för oss. Att få ladda lite sensommarluft, kanske vandra och sen bada. Vi har inte fått så mycket sådan tid på ett tag, vi har ingen avlastning sedan i januari så dessa tillfällen betyder så mycket.
Men vi får sikta på en ny dag, snart.
Nu ligger jag i sängen och läser. Lyssnar på radio. Bilder från gårdagens Glödkonsert rullar i hjärnan. En strålande vacker kväll, mättade färger, glädje, musik! Är matt men glad över mycket. Veckan har gett mig energi genom musiken och genom sköna mönniskor. Och så den galna färgfesten i tisdags. Hösten som ligger framför känns spännande! Har jobbat hårt för att förändra mitt liv till en form och en innehåll som stämmer med min längtan. Jag är på väg. Vilan, mellanrummen, pauserna hittar jag i naturen. På bryggan och i skogen. Och min "spirit" får jag i musiken och skapandet. Näring åt Annika. Tack!

Presentation


Annikas brygga - en skön plats i tillvaron. Där jag lutar mig tillbaka med utsikt över livet och funderar. Över stort och smått som händer. Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards