Alla inlägg den 9 april 2015

Av Annika Gelin - 9 april 2015 09:27

Ja, jag erkänner! Jag är en boknörd och igår hände det igen. Jag köpte en bok till mig själv på bokhandeln. Har bara handlat böcker på Myrorna och Erikshjälpen ett tag, därför att jag gillar iden med återbruk och priset är så mycket bättre. Men en ny bok av Tomas Sjödin kan jag inte motstå. Han är min viktigaste inspiratör i livskonst. Sedan jag lyssnade på hans vinterprat om vilans betydelse blev jag frälst. Har läst alla hans böcker och nu läser jag den senaste, "Det är mycket man inte måste". Jag gav den till mig själv i belöning efter en väldigt lyckad aktivitet på jobbet igår. Tack så mycket, säger jag till mig själv! Jag är värd lite inspiration!

Presentation


Annikas brygga - en skön plats i tillvaron. Där jag lutar mig tillbaka med utsikt över livet och funderar. Över stort och smått som händer. Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards