Alla inlägg den 18 juli 2014

Av Annika Gelin - 18 juli 2014 20:06

En somrig morgon. Fredag. Bra start på dagen med jogging. Så skönt att komma ut på morgonen, när dagen är fräsch! Sen smakade gröten underbart! Vi behövde ladda idag, det skulle ju bli en dag på Liseberg. Fridas dag. Vi började med Flume Ride. Avsvalkande med vattnet över kroppen! Kul! Sen åkte vi upp högt i SKF-hjulet och fick utsikt över stan. Frida och jag åkte lite när grabbarna provade G-krafterna i Helix. Lagom med Kaninbåten tyckte vi. En glass i solen. Lagom varmt idag. Ännu en sommardag!

Av Annika Gelin - 18 juli 2014 20:05

En somrig morgon. Fredag. Bra start på dagen med jogging. Så skönt att komma ut på morgonen, när dagen är fräsch! Sen smakade gröten underbart! Vi behövde ladda idag, det skulle ju bli en dag på Liseberg. Fridas dag. Vi började med Flume Ride. Avsvalkande med vattnet över kroppen! Kul! Sen åkte vi upp högt i SKF-hjulet och fick utsikt över stan. Frida och jag åkte lite när grabbarna provade G-krafterna i Helix. Lagom med Kaninbåten tyckte vi. En glass i solen. Lagom varmt idag. Ännu en sommardag!

Av Annika Gelin - 18 juli 2014 09:29

Kommer du ihåg Kurt Olsson? När Göteborgsprofilen satt i soffan på taket till möbelaffären och frågade Patrik Sjöberg hur "brett" han hoppade? Jag springer förbi det huset på mina morgonrundor här och spanar upp mot taket. Sänder en tanke till Kurtan. En briljant komiker som jag saknar.

Av Annika Gelin - 18 juli 2014 09:29

Kommer du ihåg Kurt Olsson? När Göteborgsprofilen satt i soffan på taket till möbelaffären och frågade Patrik Sjöberg hur "brett" han hoppade? Jag springer förbi det huset på mina morgonrundor här och spanar upp mot taket. Sänder en tanke till Kurtan. En briljant komiker som jag saknar.

Av Annika Gelin - 18 juli 2014 09:23

Vi tog spårvagnen mot Saltholmen. Vi ville bort från storstan, trängsel och avgaser. Vid Långedrag hoppade vi av. Där vid havet blåste det friska vindar men solen sken.

Presentation


Annikas brygga - en skön plats i tillvaron. Där jag lutar mig tillbaka med utsikt över livet och funderar. Över stort och smått som händer. Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards