Alla inlägg den 20 maj 2014

Av Annika Gelin - 20 maj 2014 16:47

På nytt har sjukdom kommit in i vårt liv. Den snällaste människa jag känner är drabbad. Så ohyggligt tungt och svårt att se och förstå. Jag försöker ge mitt stöd, men jag kämpar själv med sorgen och saknaden efter min pappa. Varför? Om vi bara kunde begripa. Men ingen förstår. Livets vägar är outgrundliga. Tiden går som tåget. Ingen vet när resan tar slut eller vem som kliver av vid nästa perrong. Det är synd om människorna!

Av Annika Gelin - 20 maj 2014 16:40

Det finns alltid flera sätt att tänka. Oavsett vilken sits man är i kan du lyfta dig och få ett bättre läge med dina positiva tankar. Det är ren hjärnkraft jag pratar om. Du kan välja att låta dig bromsas av hindren i
din väg eller att inte bry dig om dem. Skita i andras åsikter, sjukdomar, tröghet och till och med dina egna tvivel. Så ser livet ut, inget serveras gratis till den som vill mer. Men om
viljan finns och lusten och ideerna så bara gör. Ett steg i taget, framåt ska du oavsett vad som händer. Jag har bestämt mig och jag går framåt. Det ger energi! Sing like noone is listening!

Presentation


Annikas brygga - en skön plats i tillvaron. Där jag lutar mig tillbaka med utsikt över livet och funderar. Över stort och smått som händer. Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards