Alla inlägg den 13 maj 2014

Av Annika Gelin - 13 maj 2014 23:20

Så rotad. Så stadig och massiv i min tro på mig själv och min framtid vill jag vara. Så orubblig och naturlig i vilken väg som är min. Jag vet vad jag kan, hur jag vill leva och på ett ungefär vad som krävs för att nå dit jag vill. Och jag är på väg!

Av Annika Gelin - 13 maj 2014 14:49

Kärlek. Att vara två, det är inte alla förunnat. Jag önskar alla som längtar efter någon att dela livet med att ni ska få er önskan uppfylld i sommar! Och så tänker jag på dig, min darling. Önskar att du var här. Just nu, hos mig.

Av Annika Gelin - 13 maj 2014 10:45

Vi bor väldigt fint, med naturen utanför dörren. Det är en fröjd att ge sig ut med joggingskor på fötterna eller promenadskor och bara ta in de sköna omgivningarna. De böljande gula fälten, de slingrande vägarna emellan. Sist vi cyklade där såg vi två stora älgar ute på fältet. Naturen ger kraft utan att kräva nåt tillbaka. Jag vill ut, ta med mig min ryggsäck som jag fylllt med mitt kanelkaffe. Sen sätter vi oss på en stubbe, min vän och jag och tar emot naturlig energi. Bort snuva, bort hosta, bort huvudvärk och virusbubbel i mina lemmar. Nu vill jag kliva upp och ut i det gröna! Snart!

Presentation


Annikas brygga - en skön plats i tillvaron. Där jag lutar mig tillbaka med utsikt över livet och funderar. Över stort och smått som händer. Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards