Alla inlägg den 26 augusti 2013

Av Annika Gelin - 26 augusti 2013 19:36

Augustikvällen är ljum och söt som honung. Syrsorna spelar här på altanen där jag sittet och vilar. Var så pigg och alert imorse. Kände mig som en hel människa efter den kanske mest avkopplande helgen på länge. Men vad hjälpte det? Lagom till lunch slog måndagskoman till. Så nu sitter jag här i sensommarfeeling. Och plötsligt ser jag hur hösten smugit sig in i rabatten. Svampen puttrar också på spisen, som den bästa kryddan i renskavsgrytan. Så äppledoft, klar luft och röda löv- jag vet att ni är på väg. Kom bara, men låt den här milda eftersmaken av sommar smeka min kropp först.

Av Annika Gelin - 26 augusti 2013 06:44

Världens bästa Åsa fyller år idag! Smart, snygg, snäll och stark är du! Till vardags är du en jordnära tjej som trivs i det gröna, oavsett om det är en rabatt att rensa, ett gräs att klippa eller ett träd att beskära. Men i nästa sekund kliver du lika självklart upp på scenen som Aretha. Monica Z kunde inte ha en bättre look-alike, och när du gör henne stannar tiden. Artisten, mamman, chefen och full-i17-tjejen, jag önskar dig bara det bästa, en augustidag som är din- och en lugn och fin höst! We love you!

Presentation


Annikas brygga - en skön plats i tillvaron. Där jag lutar mig tillbaka med utsikt över livet och funderar. Över stort och smått som händer. Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards