Alla inlägg den 6 augusti 2013

Av Annika Gelin - 6 augusti 2013 15:25

Det gäller att välja rätt drivmedel för ett gott resultat. Det är viktigt att tanka upp den här medelålderskroppen med nåt som ger näring. Det ska smaka gott också!

Av Annika Gelin - 6 augusti 2013 15:25

Det gäller att välja rätt drivmedel för ett gott resultat. Det är viktigt att tanka upp den här medelålderskroppen med nåt som ger näring. Det ska smaka gott också!

Av Annika Gelin - 6 augusti 2013 15:20

Och toaletten på Försäkringskassan hade UV-ljus...!
Det kändes som om jag klev in i en röntgenapparat typ.

Av Annika Gelin - 6 augusti 2013 13:52

Var på möte idag på Försäkringskassan ang dotterns vårdbidrag. Kl 10 hade vi bestämt, handläggaren och jag. Redan i telefonen fick jag en känsla av "den här människan kan man lite på". Lugn och trevlig på rösten. Som ett tryggt handslag i örat. Det stod en skara människor och hängde på låset. Spik kl 10 öppnades dörrarna. Och vilket mottagande! Där innanför väntade "en svärm" av handläggare som genast slängde sig över oss med frågam "vad vill du ha hjälp med?" Vilken service! Det var verkligen kul att se, en eloge till en myndighet som inte haft det så lätt. Och mötet då? Jo, det gick också bra. Nu ska blanketter fyllas i och läkarintyg fixas. Gick därifrån med en glad min efter att ha lånat toaletten med UV-ljus. Försäkringskassan, vilken upplevelse!

Presentation


Annikas brygga - en skön plats i tillvaron. Där jag lutar mig tillbaka med utsikt över livet och funderar. Över stort och smått som händer. Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards