Alla inlägg den 13 juni 2013

Av Annika Gelin - 13 juni 2013 15:07

Efterledsen. Det är ett bra ord för hur jag har känt mig på sistone. Har på alla sätt försökt fånga energi men inte riktigt lyckats. Många tunga och svåra saker har drabbat min familj det senaste året och vi har nog inte hunnit hämta oss emellan varven. Har haft fullt upp med att försöka ta hand om varandra. Men vad gör man med sina egen sorg? Igår kväll kändes det på nåt sätt som om känslan av sommar äntligen nådde mig. Jag satt i kvällssolen i en trädgård på landet omgiven av underbara människor. Vänner från förr. På gärdet spelade alla våra söner fotboll, lyckliga över sitt sommarlov. På grillen fräste köttet som vi snart skulle äta. Runtomkring surrade goda samtal om livet. Kände hur hela kroppen slappnade av- trots snuvan och hostan som bubblat upp under eftermiddagen. Äntligen kom sommaren till mig.

Presentation


Annikas brygga - en skön plats i tillvaron. Där jag lutar mig tillbaka med utsikt över livet och funderar. Över stort och smått som händer. Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards