Alla inlägg den 16 mars 2013

Av Annika Gelin - 16 mars 2013 10:52

Ibland brukar jag hamna i ska vi säga lite annorlunda situationer- och så var det häromdagen när Dolly var på mammografi. Själva fotograferingen gick bra. Och eftersom vi just nu marknadsför showen har jag väskan full med Glödhettvykort. Självklart skulle den trevliga sjuksköterskan få ett. Jag fiskade upp ett och räckte över till henne. Hon blev glad och frågade " Vem är du?"
- Det är jag som är Dolly, svarade jag glatt och kom sen på att det blev rätt komiskt med tanke på min bara överkropp. Ja ja. Vad gör man inte för Barncancerfonden! Nästa gång tar jag med mig Dollys vadderade implantat och visar upp...

Av Annika Gelin - 16 mars 2013 10:51

Ibland brukar jag hamna i ska vi säga lite annorlunda situationer- och så var det häromdagen när Dolly var på mammografi. Själva fotograferingen gick bra. Och eftersom vi just nu marknadsför showen har jag väskan full med Glödhettvykort. Självklart skulle den trevliga sjuksköterskan få ett. Jag fiskade upp ett och räckte över till henne. Hon blev glad och frågade " Vem är du?"
- Det är jag som är Dolly, svarade jag glatt och kom sen på att det blev rätt komiskt med tanke på min bara överkropp. Ja ja. Vad gör man inte för Barncancerfonden! Nästa gång tar jag med mig Dollys vadderade implantat och visar upp...

Presentation


Annikas brygga - en skön plats i tillvaron. Där jag lutar mig tillbaka med utsikt över livet och funderar. Över stort och smått som händer. Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards