Alla inlägg den 4 mars 2013

Av Annika Gelin - 4 mars 2013 17:30

Skrattade gott och varmt när dottern visade mig sin tidning häromdagen. Kände igen mig, såhär gjorde ju min barndomskamrat Malin och jag när vi var kreativa. Dotterns dagmamma spådde ju att hon skulle bli skribent. Det är inte omöjligt! Men undrar om hon skulle trivas i skvallerpressen? Det gjorde ju i alla fall inte jag under min praktik hos en frilansjournalist som fjäskade nåt enormt för sina kändisobjekt! Det var nära att det tog död på min skrivlust, men som tur var repade den sig!

Av Annika Gelin - 4 mars 2013 17:23

Längtan är ordet! Efter att kunna springa igen, simma, cykla och röra sig utan att begränsas av virus. Vi som skulle åka skidor i helgen. Sen kom mannen hem med baciller från Götlabörg och planen gick omkull. Känner att jag är absolut beroende av rörelse för att känna mig levande. En promenad igår var alldeles underbart! Till helgen blir det nog en löptur!

Presentation


Annikas brygga - en skön plats i tillvaron. Där jag lutar mig tillbaka med utsikt över livet och funderar. Över stort och smått som händer. Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards