Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Annika Gelin - 13 februari 2013 22:39

Det kommer att bli en födelsedag jag ska minnas för resten av mitt liv. Den där ivriga tioåringen som viskade i mitt öra imorse" jag ska bara prata med pappa" och som sen smet ut för att hämta presenterna. Den trötta tonåringen som sjöng vid sängen. Den nöjda mannen som stod bredvid. Alla fina grattishälsningar från vänner på facebook och på jobbet. Allt det som värmer inuti och gör dagen solig. Systrar som ringer och sjunger, föräldrar och svärföräldrar som spelar dragspel och gnolar. Men idag får ni alla ursäkta. Telefonsamtalet från barnläkaren som gav oss beskedet idag om ett av barnen var världens bästa present. När livet hotas för någon du älskar ställs allt annat på vänt. Nu kan vi andas igen, jag är så tacksam att jag inte kan beskriva det!

Presentation


Annikas brygga - en skön plats i tillvaron. Där jag lutar mig tillbaka med utsikt över livet och funderar. Över stort och smått som händer. Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards