Alla inlägg den 10 februari 2013

Av Annika Gelin - 10 februari 2013 19:59

Ok, om någon vill kalla mig nördig, så varsågod! Men just nu är jag extremt inspirerad att försöka leva lite sundare, grönare och skönare! Därför gjorde jag en grönhälsobomb i fredags och har bytt ut eftermiddagskaffet mot denna antioxidantcocktail. Gröna ärtor, bladspenat, avocado, mango och en banan- och så två stora glas vatten. Mixat och klart! Gott tyckte jag men ingen annan i familjen törs prova!

Av Annika Gelin - 10 februari 2013 15:32

Det är inte varje lördag man kliver upp 6.30 Men jag ville i lugn och ro fixa mig och äta grötfrukosten innan dagens fullspäckade program. Kl 9.30 samlades vi sen på slottet för att tillsammans med utställare på temat bröllop och fest medverka på årets mässa. Mellan sångtillfällena svidade vi om till Dolly, ABBA och Liza och delade ut vykort inför galan den 6 april. Väldigt trevligt alltihopa, och många glada tillrop fick vi! Efter sista framträdandet åkte vi till Carros 50-årskalas och firade en glad och lycklig tjej. Framåt kvällen åkte vi till en lika glad farfar som fyllde 70. Jisses, vilken dag- men mycket skojigt var det!

Presentation


Annikas brygga - en skön plats i tillvaron. Där jag lutar mig tillbaka med utsikt över livet och funderar. Över stort och smått som händer. Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards