Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Annika Gelin - 5 februari 2013 16:01

Ska avslöja en sak. Min briljanta dotters senaste briljanta ide. Hon vill köra Gladiatorerna med grannarna till sommaren. Och eftersom de inte bangar för galna ideer har de antagit utmaningen. Nu går diskussionens vågor höga här hemma vem som ska vara vem! Jag vill nog vara Athena, den blonda krigaren. Patrik har bestämt sig för Plexus, en gammal favorit. Nu ska vi se vem Bosse ska vara. Blir det Hero eller Tor? Pansar eller Toro? Spänningen stiger! Och vilka grenar ska vi ha mer än gatloppet? Kanske en hinderbana av däck om Jensa får bestämma? Bara fantasin sätter gränserna. Fjolårets "Halv åtta hos grannarna" var bara en uppvärmning mot detta!

Av Annika Gelin - 5 februari 2013 14:33

Har hört att Dolly Parton ska komma till Örebro slott. Det är visst bröllopsmässa i helgen och hon ska vara där och göra reklam för showen "Glödhett-tidernas sångerskor".
Just, ja, det är ju JAG som är Dolly! I min garderob hänger paljettklänningen, peruken och lösbrösten som krävs för att axla hennes frodiga figur. Men ack så fjärran det känns! Här ligger man i sängen med röd näsa och slem i bröstet. Nyser så fönsterrutorna skallrar, med täcket uppdraget till hakan. Blickar ned på ett par osexiga filttofflor och undrar rent ut sagt- hur fasen ska detta gå till? Hur sjutton ska nåt så oglamouröst förvandlas till en amazon? Var i helskotta gömmer hon sig, sexbomben? Inte fasen vet jag, men ett under får väl ske, lagom till lördag!!

Presentation


Annikas brygga - en skön plats i tillvaron. Där jag lutar mig tillbaka med utsikt över livet och funderar. Över stort och smått som händer. Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards