Alla inlägg den 4 september 2012

Av Annika Gelin - 4 september 2012 22:10

Det är tisdag och långt till fredag om man säger så. Jag älskar fredagar därför att de signalerar nedvarvning och vila och det behöver vi alla i ett hektiskt samhälle. Men jag vägrar att vara en sådan människa som bara lever för helgen. Jag vill leva varje dag och helst hela tiden. Det finns så mycket att glädja sig åt, att uppleva i vardagens alla stunder att det vore synd och skam och oändligt slöseri med tid att inte ta tillvara veckans alla dagar. Idag har jag tyckt att det varit intressant att lyssna på mina arbetskamrater som höll föredrag om arbetsmiljö och gravida för Mödrahälsovården. Kvällen bjöd på match. Sonen spelade med sitt starka lag mot Forward. Trots blåst och trots 0-0 resultatet var det tisdagsmys att heja på och snattra med de andra fotbollsmorsorna. Nu en kopp varm mjölk med riven färsk ingefära och honung. Gött!

Det ska bli ett reportage 

Presentation


Annikas brygga - en skön plats i tillvaron. Där jag lutar mig tillbaka med utsikt över livet och funderar. Över stort och smått som händer. Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards