Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Annika Gelin - 8 augusti 2012 07:43

 

Har du tänkt på att det ofta är små saker som sätter färg på livet? Som gör det värt att stiga upp ur sängen och tänka - en ny dag. Som gomorronkramen när du möter mannen i badrummet som oftast är uppe innan dig, kanelkaffet till frukost, den glada och proffsiga radioprataren Jennebo i etern (när han är hemma och vikarierar i lokalradion). Hela dagen fortsätter det likadant - och hjälper eller stjälper dagen. Jag brukar roa mig med att när jaglägger mig och ska sova tänker vilka tre stunder eller händelser under dagen som varit bäst. Det slår aldrig fel - det är alltid små, enkla ting som fyller livet med mening. Det stora finns helt enkelt i det lilla - och därför ska jag gå och smaka på kanelkaffet nu! 

Presentation


Annikas brygga - en skön plats i tillvaron. Där jag lutar mig tillbaka med utsikt över livet och funderar. Över stort och smått som händer. Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards