Alla inlägg den 27 april 2012

Av Annika Gelin - 27 april 2012 17:40

 

Jag är glad! Ser tillbaka på en bra vecka på jobbet, en vecka med tid för motion. Har joggat i vitsippsskogen och plockat blåsippor med min far. Har idag fått träffa storasyrran från Skåneland och pratat med henne om livet, inye ofta man får tillfälle till det! Sonen är frisk igen efter förra veckans omgång - och dottern har fått vaccination och det gick fint. Kul också att se modern och fadern här på lunch idag och höra att resan till Ullared blev så rolig och lyckad som det var tänkt att vara.
Nu är det fredag och tid för vila. LÅta kroppen sträcka ut i puffen och smaka på nåt gott framåt kvällen i glaset och på tallriken. Heja på Anton i Let´s dance och kanske till och med orka se en film lite senare. Ha en skön fredag på er allihop - och en särskild hälsning till Sara som tagit examen idag. Vi ses imorgon!

Presentation


Annikas brygga - en skön plats i tillvaron. Där jag lutar mig tillbaka med utsikt över livet och funderar. Över stort och smått som händer. Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards