Alla inlägg den 11 april 2012

Av Annika Gelin - 11 april 2012 20:52

 

Idag kom det inre lugnet och svepte in som en rytmisk våg och harmonin spred sig.

Tror att det kan ha att göra med att det gick så bra på jobbet. Inget särskilt hände men ibland tänder det till och kreativitetens bloss sprakar. Då är det kul och det mesta går som på räls, framåt.

Det kan ha att göra med vårregnet också. Den friska luften fyllde mina lungor och jag kände hur vädret stillade pulsen. Ingen idé att hetsa upp sig liksom, vädret vill inte det.

Så jag njöt av min nyfunna ro. Korven som sonen kokat till mellis smakade himmelskt. Vi åkte till fotbollsträningen och tyckte att bilresan var kul. Träffade en efterlängtad syster på torget och vi fick en mysig fika. Skjutsade till matchen och blev glad av den lyckliga sonen. Hoppade hopprep med dottern och blev glad av hennes rosiga kinder.

Att det blev 0-0 mellan ÖSK och Helsingborg struntar jag i. Kvällen var ändå så lyckad! 

Presentation


Annikas brygga - en skön plats i tillvaron. Där jag lutar mig tillbaka med utsikt över livet och funderar. Över stort och smått som händer. Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards