Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Annika Gelin - 4 mars 2012 16:31

 

Det blev en lång kväll igår! Men så går tiden också alltid så fort i de glada Glödbruttornas sällskap.

Först tog årsmötet tre timmar, mycket som ska avhandlas. Sen tog det tid att laga trerätters. Jag var i efterrättslaget och kunde först få avnjuta en alldeles fantastiskt god ärtsoppa med champagne och en sparristallrik samt en doftande kycklinggryta med oliver, dragon, citron och rosmarin innan det blev min tur. Åsa och jag gjorde glace au four och bärtårta på mandelmassebotten. Sen drog vi igång karaoke. Många Whitneylåtar på repertoaren igår! Mycket snack, mycket garv och så plötsligt årets utmärkelser. Jodå, precis som det ska vara på galor. Årets benböj, årets bak - o-fram och årets diskus för att ta några fyndiga titlar. Årets bröst? Jodå, det var allt jag - eller kanske min alter ego Dolly som kammade hem detta fina pris. Undrar vart jag ska sätta upp det diplomet?

Vilken utmärkelse jag fick?

Presentation


Annikas brygga - en skön plats i tillvaron. Där jag lutar mig tillbaka med utsikt över livet och funderar. Över stort och smått som händer. Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards