Alla inlägg den 22 januari 2012

Av Annika Gelin - 22 januari 2012 16:09

Har haft paus från datorn några dagar. Blev med en väldigt obehaglig yrsel i förra veckan och det var bara att lägga sig stilla. Efter ett besök hos den skicklige massören konstaterades det att det kom från spända muskler i nacke och hals. Behandlingen gjorde underverk och nu mår jag mycket bättre. Tänker nu se till att gå till min massör regelbundet, det är värt varje krona.
Under dessa dagar i ryggläge har jag inte undgått att bevittna vad som händer i det politiska Sverige.

Många turer har det varit och så slutligen upplösningen av akt 1 igår med Juholts avgång. Dottern är även hon intresserad av nyhetsutvecklingen och följer spänt händelserna. Idag kom det:

 - Pappa, om du var politiker och jag också , vet du vad jag skulle göra då mitt under debatten?

- Nej?

- Kyssa dig! Då skulle de få se i TV4! utbrast hon och skrattade högt underbart gott och länge.

Ja, det vore inte dumt med lite kärleksfulla yttringar i den politiska hetluften nu!


Presentation


Annikas brygga - en skön plats i tillvaron. Där jag lutar mig tillbaka med utsikt över livet och funderar. Över stort och smått som händer. Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards