Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av Annika Gelin - 23 oktober 2011 22:11

  

Kan inte sluta le! Inte ens när jag kröp ned i sängen igår sent omsider, i ett sovande hus, kunde jag sluta le.

Låg i mörkret och såg bilder i huvudet, hörde röster från en helg som kanske är en av de roligaste jag upplevt.

Så mycket glädje och galenskap, kära vänner, underbar publik och all den härliga musiken som skapar stämning och puls. Från det inre av mitt hjärta vill jag tacka alla för en makalös upplevelse! Är djupt tacksam för att få vara med om detta. Glödbrudar, Magnus, Anders, Anders och Classe, Roger, Bittan, Sminkanna m fl - Ni är bara underbaara!

Nu kommer det att kännas tomt ett tag. Det är lätt gjort att vänja sig vid ett liv med lösa fransar och glitterblåsor. Men vardagen är skön och vacker på sitt milda vis. Och så tröstar vi oss med att börja nynna på julsångerna. 

Presentation


Annikas brygga - en skön plats i tillvaron. Där jag lutar mig tillbaka med utsikt över livet och funderar. Över stort och smått som händer. Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards