Alla inlägg den 25 september 2011

Av Annika Gelin - 25 september 2011 22:00

  

Underbaart! Så vill jag sammanfatta helgen. Efter att ha showat tre kvällar i rad är kroppen rätt mör  - men jag är bara så glad att jag går omkring och ler mest hela tiden. Vi i Glöd är så stolta över att ha rott projektet i hamn - och det blev mycket lyckat. Härlig stämning i publiken, ingen influensasjuk eller så och ett jäkla drag i bandet. Klart att vi blev peppade och gav järnet! Men nu ska jag villigt erkänna att det känns skönt att premiärhelgen är gjord. Glödlivet när det är som bäst är intensivt - och en månads "paus" behövs så kropp och själ får landa.

Det är svårt nog ändå att begripa att vi faktiskt har klarat av att genomföra våra planer. Bakom ridån var det flera gånger som vi fick påminna varandra om att "nu är nu". Vardagen med familjen och jobbet i centrum är också skön. Att bara vara. Under tiden som vi lever på med vårt vanliga lyser "Glödlampan" stark och klar därinne och värmer oss tills nästa helg. Nu ska Dolly snart lägga sig - precis som jag tror att "Lill Lindfors" på bilden däruppe alias Karin har gjort. Good night sweethearts!

Presentation


Annikas brygga - en skön plats i tillvaron. Där jag lutar mig tillbaka med utsikt över livet och funderar. Över stort och smått som händer. Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards