Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Annika Gelin - 5 augusti 2011 07:26

  Fick telefon igår, det var en till mig närstående person som satt i en bil tillsammans med en annan kär nära kvinna. De pratade och skrattade så att jag knappt kunde höra vad de sa. Allt jag fick veta och vet är hemligt - men det rörde sig om ett möte av unikt slag. Tids nog visar det sig vad som är i görningen - så än så länge kan jag bara konstatera att allt är möjligt. Livet kan vara jobbigt och svårt att få till - men samtidigt är det helt underbart. Ha ha ha - jag blir full i skratt när jag tänker på kvinnorna jag fick rapport ifrån. Undrar när de somnade igår.

Av Annika Gelin - 5 augusti 2011 07:13

 

Det kommer att bli en blåvit helg!  Sonen spelar cup och då vet man att det blir trevligt värre! Hoppas på vackert väder och en del bad! Stunder då vi kan sitta och prata om livet med dessa härliga människor som jag vet kommer. Termosen är full och kameran är laddad. Segrar hoppas vi på - och fair play. Men inte samma action som i träningsmatchen i veckan när jag skulle fånga bollen som kom rusande av planen. Blev stressad, dansade fram och kastade bollen - rätt i skallen på en mamma. Tur att du är härdad, Sofie!


Presentation


Annikas brygga - en skön plats i tillvaron. Där jag lutar mig tillbaka med utsikt över livet och funderar. Över stort och smått som händer. Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards