Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Annika Gelin - 22 maj 2011 13:52

  

Tidernas lördag väntade! Först spelning med Glöd på Bröstcancerföreningens jubileum. Vi svidade om till 60-talsbruttor och var festens hemliga inslag.

Jättekul spelning med en publik som var med på noterna och sjöng med i alla sånger.

Sen bytte vi om till Village People och smög oss fram till vår körledares 30-årsparty. Drog på YMCA på hösta volym och tågade in i trädgården. Tror att hon blev förvånad och nöjd. Själva hade vi otrooligt roligt! Hur kul är det inte att klä ut sig!!! Ju galnare desto bättre! Dessutom var låten passande att skriva om texten på. En höjdare helt enkelt.

Av Annika Gelin - 22 maj 2011 13:47

  
Fredagen kom som en befrielse. Solen sken, det blev sommar igen och jag tog med mig en skock barn och åkte till parken. Syrenerna doftade, barnen lekte och jag började varva ned. Härliga timmar tillsammans, alla var med på noterna.

Promenad längs ån och sen hem till grillad kyckling och haloumi.

Rätt som det var satt vi vi kompisarnas badtunna under en bar himmel.

Underbart.

Presentation


Annikas brygga - en skön plats i tillvaron. Där jag lutar mig tillbaka med utsikt över livet och funderar. Över stort och smått som händer. Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards