Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Annika Gelin - 5 maj 2011 19:17

 

Efter jogging kommer hantlarna fram. Har en liten dröm om att få lika snygga överarmar som Malena Ernman. Så jag kör mitt lilla program samtidigt som jag känner mig ganska fånig. För inte blir det väl nåt snabbt resultat. Fast känslan är ganska skön. Vi är gjorda för att röra på oss, det är faktiskt livsviktigt. Säger som forskaren Ingebjörg Jonsdottir som jag lyssnade på i veckan - hur länge ska det gå innan människor på olika nivåer begriper värdet av att röra på kroppen?

Det är ju gratis och ger en massa positiva effekter för vår hälsa!

Av Annika Gelin - 5 maj 2011 16:39

 Det är vår, det är vår, det är vår!

Jo, jag vet, det har blivit kallare, det är inte längre så man kan gå barfota som i påskas. Men du. Det skiter jag i. För det är vår.

Och när det är april och maj så mår jag så himla bra. Lusten till livet är så stark, det som händer i naturen gör att inspirationen bubblar. Jag vill vara ute och träffa människor, ta in naturens alla skiftningar, skriva, sjunga, dansa - och bara njuta av allt det som gör livet värt att leva. Hoppas att den energi som jag känner just nu kan få smitta av sig på dig som behöver mer av den - för just nu är jag vild och vacker! I november kanske det låter annorlunda...   

Presentation


Annikas brygga - en skön plats i tillvaron. Där jag lutar mig tillbaka med utsikt över livet och funderar. Över stort och smått som händer. Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards