Alla inlägg den 6 april 2011

Av Annika Gelin - 6 april 2011 22:31

  

Det är nånting med ljuset. Och luften doftar annorlunda idag än igår. Efter det friska vårregnet visste jag - nu är den här: VÅREN med stort V!

Den sprudlande lilla vårbäcken porlade inuti hela dagen - och trots att jag satt framför datorn med massor att göra och hinna sken solen därinne.

För april är min månad, det är nu jag kryper ur mitt vinterskinn och stiger fram som en ny och fräsch kvinna - som är MER ön redo att njuta av varje minut.

Allting bllir mer lustfyllt. Till och med att åka bort och slänga kartongerna ikväll var en upplevelse. Att stå där i mörkret och känna att det var varmt i luften.

Jösses - hur lustfyllt ska det då inte bli i helgen? Med kärt besök och en helt knasigt rolig fotografering på söndag. Och innan dess - en ny frisyr!

Underbart!

Presentation


Annikas brygga - en skön plats i tillvaron. Där jag lutar mig tillbaka med utsikt över livet och funderar. Över stort och smått som händer. Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards