Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Annika Gelin - 13 mars 2011 21:50

  

Ett riktigt ös var det! Stämning - fast det bara var genrep.

Snuddade vid tanken att får stå där någon gång själv. Händer det så händer det.

Allt är möjligt! Njöt av varje sekund. Danny var bäst tyckte jag! Ett superproffs med stort hjärta och rytmen i blodet! 

Av Annika Gelin - 13 mars 2011 21:47

 

Det kan vara just det du behöver. Ett miljöombyte. Nya intryck, nya tankar.

Att stå mot en annan husvägg och lapa sol. Härligt! 

Av Annika Gelin - 13 mars 2011 21:41

  

Jag var så trött i fredags att inget var roligt. Ni vet, den där tröttheten som rinner ut som sirap i kroppen och förändrar utseendet, känslan, alla intryck.

Tvivlade på att utflykten vi skulle göra kunde förändra något. Var till och med orolig för att det skulle bli droppen. Men när jag vaknade i lördags morse infann sig en alldeles underbar känsla av lugn. Lördagsmorgon. Tystnad. Varma duntäcken runt min trötta kropp, som bomull mot huden. Sol över stan, fågelkvitter och en lovande knallblå himmel. Förväntan. En hel lång lördag utan måsten. En lördag fylld av förväntan. Melodifestivalen. Vi hade biljetter. Och hotellfrukosten väntade på oss. Åh, vilken underbar morgon!

Presentation


Annikas brygga - en skön plats i tillvaron. Där jag lutar mig tillbaka med utsikt över livet och funderar. Över stort och smått som händer. Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards