Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Annika Gelin - 20 februari 2011 17:54

 

Gick där i solskenet på sköna söndagspromenaden. Kallt var det så det bet i kinderna. Men himlen var knallblå. Och där var de, videkissarna. Ett första vårtecken så gott som något. Roar mig med att samla på positiva guldkorn. Som bokrean denna vecka som startar den 23. Kalaset igår var ett annat. Glada skratt, nära och kära. Familjen. Dem du inte ska ta för givet. De älskade. Fick en underbart inspirerande bok om människor som går mot strömmen. Människor som tänker och gör annorlunda, som på olika sätt bryter ekorrhjulet och gör nåt annat.

Nu gläder jag mig åt en varm dusch, en väldoftande tvål och en skön söndagskväll framför TV:n. Solsidan och sen en ny deckare. Och i kroppen pulserar blodet efter springrundan, den efterlängtade. I yllesockor och lager på lager. En njutning jag inte kan vara utan! 

Presentation


Annikas brygga - en skön plats i tillvaron. Där jag lutar mig tillbaka med utsikt över livet och funderar. Över stort och smått som händer. Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards