Alla inlägg den 16 juli 2010

Av Annika Gelin - 16 juli 2010 22:45

  

Vi är mitt i den hetaste av somrar. Semesterperioden är inne.

Jag gör en massa roliga saker med familjen. Badar, läser och får nya intryck på nya platser. Känner att det gör mig gott, vintern var så lång och tuff.

Men i mitt inre ligger längtan efter scenen som en våg som svallar.

Det känns som en evighet sen jag stod där, sjöng, uppträdde och levde som den Annika jag vill vara. Åh, vad jag längtar tills vi ska ha premiär med vår nya show. Tänk vad mycket spännande som väntar bakom ridån! Men innan dess ska mycket arbete till. Så jag laddar väl, badar mera, grillar några gånger till och laddar sommarkraften. Musiken ligger och gror i mitt inre.

Av Annika Gelin - 16 juli 2010 22:38

 

Varje dag i snart en månads tid har jag njutit dessa goa gubbar.

Söta, solvarma, med mjölk och socker, helt underbart att slurpa i sig!

En dos c-vitamin som heter duga. En sommarsak.

Kanske är de extra goda därför att man vet att tiden är räknad

Snart är säsongen över - och det kommer nya "säsongsdelikatesser" att njuta av! 

Presentation


Annikas brygga - en skön plats i tillvaron. Där jag lutar mig tillbaka med utsikt över livet och funderar. Över stort och smått som händer. Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards