Alla inlägg den 26 juni 2010

Av Annika Gelin - 26 juni 2010 09:34

  

Jag tänker vila idag. Sätta mig och reflektera i en skön stol ute i det fria.

Maj och juni har varit hektiska. Fullproppade dagar med massor att komma ihåg.

Underbara upplevelser i en fantastisk sommar. Skolavslutningar, minigolf, 40-årskalas, jobb och fotboll i en salig röra. Precis så härligt hektiskt som livet är mitt i. Jag är mitt i det brusande livet. Crescendot på denna period var igår. Midsommaraftonen 2010. Ett välplanerat firande med den stora Glödfamiljen.

25 personer samlades, dukade upp midsommarbuffé, spelade dragspel, dansade runt stången och åt jordgubbstårta. Hundar, ungar och hemgjord marängtårta.

Sen åkte vi till Gällersta Forngård och drog 60-talslåtar i gassande solsken.

Kvällen avslutades med dans till Eldståhls orkester och besiktning av ett mysigt nyinköpt hus med möjligheter till kommande Glödfester. Tack alla som gjorde min midsommarafton så somrig och fin! Idag ska jag vila tillsammans med nära och kära i ett idylliskt torp. 

Presentation


Annikas brygga - en skön plats i tillvaron. Där jag lutar mig tillbaka med utsikt över livet och funderar. Över stort och smått som händer. Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards