Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Annika Gelin - 14 juni 2010 20:37

 
Livet är det som pågår just nu. Imorgon, ja gärna, igår, ja, det har hänt - men framförallt här och nu.

Vad har du för mål i livet? Tänker du så någon gång? Bestämmer, önskar att just det här ska du göra i ditt liv. Vad drömmer du om?

Jag tänker ofta på vilka gåvor just jag har fått - och jag försöker göra något av dem.

Mina nära relationer är viktigast för mig - och att må bra. Det är för mig viktgare än att satsa en massa tid på att tjäna pengar och klättra uppför en karriärsstege.

Mitt arbete är viktigt - jag vill kunna få vara kreativ och ha roligt på jobbet - då mår jag bra. Men att karriärplanera, anlita en karriärcoach eller ens fundera på hur jag ska stiga uppåt - är helt oväsentligt. Jag går på magkänslan - och när den säger mig att det är rätt så gör jag valen därefter. Det är inte alltid enkelt men det har gått bra hittills.

Livet är dyrbart, livet är skört - ta vara på ditt unika liv! 

Presentation


Annikas brygga - en skön plats i tillvaron. Där jag lutar mig tillbaka med utsikt över livet och funderar. Över stort och smått som händer. Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards