Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Annika Gelin - 11 maj 2010 21:19

 
Livet är så kort - och alldeles för dyrbart för att vara färglöst.

Jag säger bara - ta chansen varje dag att sätta färg på livet - både ditt eget och andras!

För din egen skull - ta en ny väg till jobbet, se dig omkring och känn vårens färger fylla dig med kraft! Laga en god middag och njut av den, prova någon ny grönsak i salladen. Det goda är ofta det enkla. Välj en glad färg på skjortan eller blusen, se hur fin du blev i spegeln! Du själv är ditt bästa jag! Se till att leva ditt bästa liv - det är nu du har det. Njut av varje dag, lyssna på den musik du gillar och dansa naken innan du lägger dig!

För andra - ge av dig själv men behåll en kärna som bara är din! Bjud på skratt och värm med uppmuntrande ord men var noga med att fylla på energi som bara är för dig! Gör någon glad - det kostar så lite men ger dubbelt upp. Låt andra känna eftervärmen från din kropp när du gått förbi. Våga vara så varm och vacker som du är gjord att vara! 

Presentation


Annikas brygga - en skön plats i tillvaron. Där jag lutar mig tillbaka med utsikt över livet och funderar. Över stort och smått som händer. Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards